Wednesday, July 17, 2013

PRE TRAUMATIC STRESS DISORDER

selalu PTSD stand for post traumatic stress disorder kan? skrang ni PRE TRAUMATIC STRESS DISORDER. trauma nanti masa nak exam, tapi dah stress bertimbung timbun. AHHHHHHHH!!! U KNOW WHAT PEOPLE, aku ni lembap, x pandai, pemalas...apa lagi yang korang nak??!!! aku hebat dulu je...DULUUUU...waktu phase 1A. masa tu aku top 10... hebat gila aku...tapi sekarang ni,n AKU DAH BODOHH!! aku x nak cakap, tapi tu memang hakikat... aku jadik pemalas tau tak....

so,, sakitnyalah hati aku bila sana sini cakap "ANIS MESTI DAH BOLEH JAWAB SEMUA"..."anis mesti hafal semua DOSAGE untuk drugs" n pergi tanya aku soalan level distinction punya..."ape tu &%$#@ syndrome??"...tau x menyakitkan hati tu apa? okay, kalau tanya soalan yang agak2 level bodoh tahap aku boleh jawab, x pelah jugak...ni, expect aku budak distinction ke?? n benda ni bukan merujuk kat kau ea awin,,sebab soalan kau mmg patut budak medic tau pon. cuma aku mmg lembap kan...so x dapatlah jawab.

OKAY, DENGAR SINI. aku x baca dari kulit ke kulit...x semua yang aku baca aku hafal. and the most important thing, AKU X HAFAL N X BACA N X PANDANG LANGSUNG BENDA YANG PELIK PELIK! I'M NOT THAT DISTINCTION STUDENT, N KALAU KORANG NAK CAKAP BAHASA DISTINCTION, BUKAN DENGAN AKU! pergi carik hadi ke, ishmah ke, shima ke...TAPI BUKAN AKU!!!! korang jangan sampai aku jadik hulk sebelum exam nanti...please..PLEASEEEE

tau x stress tu ape...bila exam kau lagi 5 hari,,n there are so many people asking u some weird questions, that u were never heard of it before.. AHHHHHGGGHSKDOFBDSOASLKSWOPGHHHHHHHHH!!!!!!!!!
PTSD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: