Sunday, February 17, 2013

listen listen listen!

okay guys, listen....bukan disebabkan pandangan aku berbeza dgn pandangan korang..korang nak sindir ak bagai ea...as YOU all know, ak ni ade paranoid delusion n mudah terasa even maybe x de kaitan dgn aku...so, maybe adelah yang terbaca post sebelum ni n dah label aku mcm mcm...disebabkan korg memihak pihak satu lagi, x bermakna korang nak kata pandangan pihak yang ini semuanya salah, x betul, racist, x kaji lebih dalam, x de bukti bla bla bla...believe me, i've read a lot, but i dont know how to put all those things into proper word.. ak ni, x pandai berhujah, x pandai menzahirkan kata.....ak hanya reti membaca...

aku tulis post ni sebab aku rasa ade org x puas hati..aku rasa je..ak kan ade paranoid delusion...bukti pon x de nak kate ade org x puas hati..tiba2 nak back up diri sendiri plak..haha..in case aje :) ok,, nak siap2 gi Taiping..posting kat sane ...pray for me :)

No comments: