Thursday, April 5, 2012

video feedback

terasa nak bangga sebentar,,walaupun dah 2 hari lepas benda ni..

kan ada video feedback hari tu..so,,ape yg dr fauziah cakap kat aku...............

aku x ingat apa yang aku buat mase video recording hari tu,,yg aku tau..aku nervous,,so soalan tunggang tebalik..

patient pon macam x nak layan aku,,sebab patient aku betul2 lemah masa tu,,nak x nak je dia cakap..so aku rasa,,habeslah akuuu..

pastu,,masa aku tengok balik video aku tu,,alhamdulillah,,aku dapat tengok sampai habis..maknanya,,i do quite well lah kan..

pastu,,dr cakap 'kamu bagus,,u do the echoing and reconfirming a lot.. u attract the patient to tell u about his disease..masa mula2 kamu cakap dgn pt tu,,mata dia menampakkan macam malas sgt nak layan kamu,,tapi bila kamu dekat dgn dia,,kamu reconfirming apa yang dia bg tau kamu,,mata dia bersinar2...patut copy vdeo ni,,bagi org lain tgok...'

fuh fuh fuhhhhhhhhh!!!!! tq dr :) kbai

4 comments:

SyazwinSaid said...

fuuyoooo! posttt vid kattt youtube la weh! haha

anis ayishah said...

hishhh..dah delete pon lah video tu

MiSsyCatmEow.. said...

ala anis jgnla malu2! aku nk tgok jgk vid tu! ni x boleh jadi nih! haha..

anis ayishah said...

eh ani,,mmg dah delete video tu..pihak IT yg delete..bia x berat..hahhahaha