Thursday, April 26, 2012

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tweeter, instagram, facebook...aku nak clearkan dari jadi diari aku...tapi blog, ak nak tulis jugak apa yang aku fikir..

i dont want to study! semangat nak teruskan belajar medicine dah hilang..

rasa malas yang teramat...

AAAGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so aku tend nak geram dengan org je skrg!

banyak muka yg ak nak lempangggggg!!!!!!

okay, maybe PMS!

tapi lama lagi....!!!

puncanya: ak dah x smangat nak study je skrg ni! HURHHHHHHHHHH!!!!

okay,,kuat sangat aku tekan...tengah geram!

mana smngat aku yang duluuuuuuu??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

1 comment:

SyazwinSaid said...

hahaha anisss! aku ada di saat ko tekan kuat2 ni... i think.... sabar naa.... doa la datang momentum tuh.. doakan aku sme,... =D