Wednesday, February 29, 2012

post kali ni

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
kawan aku suruh update blog..tapi kan,,aku memang x de idea nak tulis ape..dah 2 hari fikir tapi tetap x tau nak tulis ape..aku nak cakap,,muet sabtu ni..maksudnye lagi 2 hari jelah..tapi satu haram aku x baca lagi..format soalan pon aku x tau..memang kosong lah pengetahuan aku pasal muet ni..konfiden habis nak amik lagi skali nanti kan..tapi sape suruh amek muet masa aku tengah cuti..memang x bersentuh la kann..kat rumah nak study? memang jauh panggang dari api...

okay, bosan cakap pasal muet..tapi aku memang dah x de citer lagi..nak cakap pasal korea bosan..pasal vampire diaries pon bosan..one direction ponnn bosan..

okaylah..tu je..jumpe lagi 2 bulan lagi ke..3 bulan lagi ke...setahun lagi ke..annyong :)

2 comments:

SyazwinSaid said...

wat post cmni pon... at least ade mnde aku nk bc... hahah

MiSsyCatmEow.. said...

haha..ak suke komen awin..