Sunday, January 1, 2012

seriously, aku benci gila kat kau! adam adli.

bloggie, nak tau tak..seriously, i hate this immature-stupid-publicity seeker "mahasiswa"..his name is ADAM ADLI...sape yang x kenal kan nama budak tu skarang..

budak2 zaman sekarang, semua nak populariti..okay,,aku faham bro..ni merupakan salah satu cara ko untuk mendapatkan instant populariti! ko pon nak ikut jejak langkah justin bieber, greyson chance or najwa latif kan..yang famous tiba2..

aku faham jiwa remaja ni..memang cara kau ni berkesanlah bro!

ko memang famous dah sekarang ni..tahniahlah bro!!tahniah!

tapi janganlah babitkan nama mahasiswa..malulah aku..aku pon mahasiswa..tapi x delah nak buat tindakan BODOH macam kau kan bro!

kelakar lah kau ni.! tapi aku paling kesian kat mak bapak kau..adik beradik kau..dekan UPSI..aku kesian sangat kat diorang..even nama UPSI pon aku rase BURUK sangat sekarang..

ko ni jahatlah bro..nak famous, tapi sanggup menyusahkan orang lain..last2,,aku kesian kat ko jugak..pathetic boy! ko ni macam "orang suruhan" pon ade jugak kan..

eh,, x baik tuduh..aku tarik balik lah..


aku x taulah ni betul ke superimpose kan. pikir2 lah sendirik!


No comments: