Monday, January 2, 2012

gelak sebentar bersama kit kat

banyak pulak aku nak cakap pasal demo kali ni..macam bersih haritulah..berduyun duyun post aku pasal bersih..

nah! baca ni.. pengakuan pelajar UPSI sendiri..ade jawatan dalam MPP lagi budak ni tau..

tapi, bila aku cek balik fb cahaya hidayah tu, dia dah delete status tu..ermm..adelah tu penjelasannya..

aku kan suka baca komen..so, aku meluangkanlah pagi isnin aku baca komen2 tu (tanpa rasa bersalah sebab x study)

adalah satu komen ni yang betul2 buat aku nak gelak..haaa kau,,budak ni komen je, ramai betul yang bangkang apa yang dia cakap..termasuklah aku..

sebabnya, statement dia mmg x leh blah betul..mmg wajib gelak lah lepas baca komen dia tu...

okay, sebelum tu, mari berkenalan dengan budak ni dulu..dia guna nama "diera_cadbury"..nampak sgt pompuan...tu jelah pasal dia...n tengoklah komen dia ni..


diera...diera...ape kebendanyalah yang ko merepek ni kan..

pastu, ramai lah yang hentam dia..









aku kan cakap, salah satu yang hentam dia aku..so, kat atas ni..salah satunya komen dari akulah..
**aku menggunakan nickname yang amat poyo sekali..maafkan aku untuk itu..tapi komen aku paling ramai orang like..paling rational kot..uhhhukkkk!!**

okay, aku tau..pasal satu komen je pun nak jadi isu..tapi tajuk post ni kan gelak sebentar bersama kit kat..so saje je post ni..untuk bergelak2 dengan gelagat diorang..dan mengisi masa petang sebelum datangnya malam dan HARUSLAH aku study..

tulisan2 tu semua nampak kecik pulak..x dapatlah den nak tolong..nak besar, tekan jelah kat gambar tu.




No comments: