Monday, January 9, 2012

anwar ibrahim dah bebas

hari ni kes perbicaraan anwar ibrahim..n dia disabitkan x bersalah..

so...my reaction is... *----blurrrrrr-----heartless-----*

x rasa sedih pon apatah lagi rasa gembira..sebab tu aku tulis heartless

aku pro-krajaan kot..pro gila gila..

dalam kes ni, aku tak tau...dalam otak aku.. "AKU TAK TAU APA APA"

pihak kjaan banyak bagi bukti, pihak pembangkang menidakkan sekeras kerasnya..

so,,aku tak tau sapa betul...sapa salah!

cakaplah macam mana pon, anwar tu..ini...itu..ini...

tapi otak aku still bagi tau aku "anis, diorang just bias..hanya ALLAH je yang tau"

sebab tu aku slalu tulis kat twitter.. "salah satu mesti salah, tapi kita semua x tau"

yang tau,,ALLAH, SAIFUL dan ANWAR je.

maybe family diorang pon boleh diorang tipu...

lagilah kita ni..yang memang x de kaitan langsung dengan mereka berdua tu..

mahkamah dunia cakap anwar x bersalah..

okay.fine..

segala kebenaran akan terbongkar masa kat akhirat nanti..

masa tu, baru tau sape betul, sape yang salah..

sekarang ni..2-2 pihak aku x percaya..

cuma nak cakap kat sini, aku bukan dah beralih ke pembangkang ke,,dah termakan hasutan pembangkang ke....aku tulis macam ni sebab serious aku x nak sebelah mana2 pihak sekarang..(dalam kes ni jelah).

sebab politik kat malaysia ni kotor!

APA PUN BOLEH TERJADI UNTUK KEPENTINGAN POLITIK DIORANG.

jangan kita membetulkan yang salah dan menyalahkan yang betul.

tapi.....aku amat x bersedia untuk memperdana menterikan ANWAR IBRAHIM dan berkerajaankan PAKATAN RAKYAT..

sebab, kalau masa itu tiba, diri aku akan bergelar pembangkang pulak..

"GUNAKAN HAK BERFIKIR SEBELUM HAK BERSUARA" -anwarhadi-

No comments: