Thursday, November 17, 2011

special post for Harimau Malaya

hello bloggie.lame dah x update rasanya.. nak update pasal pergi taiping hari tu dengan housemate, tapi maklumlah..intenet rumah aku kan suka buat hal. malas dah nak upload gamba.

hari ni, Malaysia lawan indonesia untuk perlawanan separuh akhir sukan SEA. masa syahrul golkn, boleh plak aku tertidur.penat sangat hari ni kan..

bile terdengar housemate jerit kuat gila (macam hajar jerit masa pencurik masuk rumah kitorang), terus aku terjaga. terus lari turun bawah..

perlawanan malam ni mmg berdebar sangat2 lah. yelah, Malaysia lawan kat indon-orang indon benci Malaysian-pressure dekat stadium-coach kena halau-indon banyak IMPORT---setelah melaui semua itu, akhirnya kite menang jugak!

congratz defense, congratz syahrul, congratz khairul fahmi ! korang mmg terbaik! aku mmg suka gile sebab kite kalahkan indon kat tempat dia..



kalau lah main kat malaysia, n bukan bawah 23 je yang main, mmg 3-0 lah!

x baik riak..

apepun, aku bangge sangat jadik rakyat malaysia! aku bangge sangat dengan Harimau Malaya!! aku bangga pakai jersi malaysia malam ni. n dah pukul 2 pon, aku still x tdo sbb nak update blog pasal Harimau Malaya

HARIMAU MALAYA TERBAIKKK!!!




Gemuruh suara,
Jadi bangsa Berjaya,
Gemuruh perkasa,
Bawah satu bendera,
Nama kita bina,
Diseluruh benua rasa bangga,
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia..



No comments: