Wednesday, November 30, 2011

final dah dekat.seramm!

hello bloggie..lame dah x mengarut pasal diri sendiri.

nak tau x,,final lagi sebulan..tolak cuti, tolak lagho, tolak tdo..pejam celik,pejam celik..memang kejap sangat lagi nak final..

FOMS, MSSK, CVS, HIGO, GIT, EGUR, CNS...aku belum cover ape ape..

GIT dah lah...sikiiiiittt.. 1/50 from the whole module..

ape nak jadik ni? tajuk mmg aku cakap seram,..tapi perasaan sebenar, x seram langsung, cuma runsing sikit sebab aku ni pemalas sangat..

macam mana nak jadi rajin macam budak rumah ani r?

kalau aku study, rase seronok sangat lepas tu..tapi nak mulakan tu mmg payah sangatlah..hanya Allah je yang tau.

ermmmm..conclusion: aku nak tdo! ngantuk..

okbai :)

No comments: