Monday, October 31, 2011

takutnya

dah nak dekat kan, so aku dah mula rasa takut.dulu tak sebab x berapa nak faham..sekarang dah faham sikit sikit.

bila blog yang pro pun dah mula berpaling tadah, x ke seram?

macam manalah kalau kalah eak? kalau ikutkan perjuangan masa diorang keluar dulu, aku boleh terima. tapi sejak ada duri dalam daging tu, nak bagi jugak ke nasib kat tangan dia?

maybe dia pro-barat.macam mana kalau macam tu?takut apa2 jadi kat kami.

aku sentiasa doakan yang terbaik.

1 comment:

SyazwinSaid said...

weh3!!! ape neh mcm hot!!!!!!!??????