Tuesday, October 18, 2011

my new addiction

hello bloggie..kisah bermula apabila salah seorang kawan saya post video sam tsui kat facebook..aku tengok n aku terus tersuka kat dia..walaupun dia x brape nak hansome sangat, tapi suara dia amat best..aku amat suka..dia banyak buat cover lagu orang,,tapi still dia ada lagu sendiri..

aku paling suka dia buat cover "jars of heart" -rock version-..serius sedap giler!!


pastu,,ade je lagu lain yang dia buat cover n sume aku suka..lagu adele 'rolling in the deep' yang aku x suka pon jadik sedap *bias (-_-")


rolling in the deep

hold it against me

born this way


how to love


if i die young


we found love (ni antara yang tersedap jugak lah)

he also has his own song,,tapi biasa2 je..x delah sedap mane..



at least, he's doing a cover with a perfect and good voice..bukan macam sorang budak ni..make a cover of other's song , but her voice is just like singing in a karaoke..huh?? n ramai plak yang suka..x pelah, citarasa masing2..

nampaknya i need to say goodbye to SHINee lah..n those k-pop thing..actually, dah say goodbye lame pon,,cuma ni nak official,,sbb tulis kat blog...pasni,,x delah aku dgn korea je..hehe

oklah,,nak tgok citer korea dulu..annyong!





No comments: