Thursday, September 15, 2011

rasa nak nangis =(

hello bloggie..aku dah cakap dah kat diri aku,,aku mmg x boleh tengok citer korea..sebab aku akan tereffect dengan citer tu..bukan setakat jalan citer tu,,tapi sampai pvt life plakon2 die gak..

aku tengah tengok little bride..pastu aku google lah pasal main cast die..lee dong gun ngan han ji hye..actually,,diorang couple betul2 masa tgh blakon citer ni,,tapi pastu break up..4 tahun dyorang bertahan..lame gak lah tu..pastu han ji hye dah kawen dgn org lain..kesiannya lee dong gun =(

little bride drama-menarik =)-

lee dong gun

han ji hye

lee dong gun n han ji hye

pastu,,tahun tu jugak (tahun 2008),,adik lee dong gun kena tikam sampai mati dekat sydney..dahlah dia rapat gile dengan adik die..kesiannye dia :'(

lee dong gun bring his brother's cremated ashes home to korea
lee dong gun, his late brother and his omma :'(

pastu,,dia kena buang universiti..semuanya berlaku tahun 2008..kesiannye die!!!! :'(

tapi ape yang paling aku sedihkan,,ssm aku x siap pape lagi sebab aku tengok little bride sampai pagi buta..kesiannye akuuuu!!!!!!

No comments: