Friday, September 30, 2011

Ops Sihat

hello bloggie..housemate sume tengah menjalankan Ops Diet berkuat kuasa minggu lepas.. hmmm,,nampaknya..aku pon terkena tempiasnya..

yang tinggal utk x diet,,aku,,jah,,erin..itu pun,jah x boleh makan itulah, makan inilah..sebab die makan produk pakcik awe (dr.rozmi). jawabnye,,masing2 malas dah nak masak untuk dinner.

n,,alang2 macam ni..aku pon memulakan Ops Sihat..padahal baru bermula semalam..aku riadah,,aku makan buah,,aku minum susu..





an apple a day keep the doctor away,,wpun bunyinya x menyebelahi golongan doktor,tapi aku tetap nak makan apple..ini azam aku,,at least,,aku kena ade stock epal ngan susu..hari2 kena makan dua benda tu..n turun riadah setiap hari...

tapi, untuk aku meninggalkan makanan bergoreng dan megi,,macam susah je...kalau aku x makan benda2 tu,,bak kata erin...boleh kena sawan babi..hahaha

harap perancangan aku ni berjalan dengan lancar..aku kan akan memamsuki bidang profesional satu hari nanti..kalau diri sendiri pon x sehat,,x yah mimpi lah nak nasihatkan orang lain..

yeah!!!chaiyok anis..(aku rase Ops Sihat aku ni x sampai sebulan pon)..ehh,,,mane boleh cakap macm tu..fighting!!!

4 comments:

d.e.e.n.a.YAYA said...

haha..kelakar la anis...kalau berkesan gtaw aq taw..

anis ayishah said...

okay dina..nt aku bg taw ko ea =)

yEen.... said...

wakakaka..sawan babai ehh..hihi

anis ayishah said...

bukan sawan babai lar..sawan babi..btw,,wujudke sawan tu?