Sunday, September 11, 2011

My Love Patzzi

hello bloggie..baru baru ni,,aku ade tengok satu citer korea..MY LOVE PATZZI..

aku nak tengok citer nie sebab die ade feel lame, n pelakon die sume pelakon lame yang mmg pandai berlakon..x lah mcm citer korea zaman skrg, yg kebanyakkanya amek IDOL yang kadg2 blakon pon entah pape tuh!

haha,,overall..citer ni ringan je..x delah berat macam sad sonata, stairway to heaven...n x delah ringan ke arah berat macam citer my girl n sassy girl..citer ni mmg ringan je..maybe 10 episode je kot..



mule2,,aku ingat citer macam biase lah..ade hero,,mesti ade second hero..tapi rupenye citer ni ade 2 hero (bagi pendapat akulah)..dua dua boleh jadik hero..x kesahlah ending dengan sape..tapi aku lagi suke bile heroin@song yi dengan penjaga anjing laut tu (x ingat name)




walaupun penjage anjing laut ni kurang hansome berbanding hero satu lagi tu,,tapi dia baik sangat..!!dia kawan baik kpd song yi..mula2,,dyorang ni banyak gaduh jugak,,sebab song yi ni mcm tomboi kan..

tapi,,bile tengok mane2 cover vcd,,mesti anak ceo tu (hero satu lagi) yang ke arah hero utama..macam putar belit plak ape yang aku ckp ni...

gamba besar: song yi dgn anak ceo tu -_-"
tapi,,still anak ceo tu baik sangat!!!!dahlah handsome,kaya...baik hati plak tu...dari episode 2 spilah 9,,aku rase sweet moment antara song yi dgn anak ceo tu je..song yi plak,,mmg suka kat anak ceo tu...kurang dekat penjaga anjng laut...*sedih sikit

tapi still best kalau song yi dgn die :)

tapi,,sampai skrang aku x tengok ep final lagi..sebab!! CD EP 10 BUAT HAL!!!!! geramnyer aku..mmg aku nak terajang je laptop ni...


wpun bukan laptop yang salah kan..CD yang salah..tapi still buat aku bengang gile!!!perlu ke rosak dekat episode last?haaaaa??



aku dah bace spoiler sbenarnye..song yi nanti dgn penjaga anjing laut tu..tapi kan..ape yang x best kan...hmmm,,sebab x de scene *****************..oklah,,tgoklah nanti mcm mne...annyong bloggie.. :)



1 comment:

e-ma said...

best kan citer ni?? kite tgk kat utube je.. haha.. tgk dulu mse kecik kat tv3... best sgt.. kat tv3 tahun 2003 mse tu...