Friday, September 9, 2011

KAH KAH KAH =D

hello bloggie..tadi,mase basuh pinggan..aku terketawa sebab sarah buat lawak..tiba2, aku teringat satu kisah masa raya hari tu..x de kaitan pon dengan ape yang sarah buat tu, cuma aku teringat n aku gelak x berenti renti plak ..

macam ni..jiji kan terkenal sebagai sorang budak yang TERLALU BANYAK bertanya sampai kadang kadang aku malas nak jawab..satu hari tu, dia tanya aku..

"akak,,kalau orang kena bakar..dia jadik ape??"

mase tu dah soalan dia yang ke berapa tah agaknya..so,,aku geram..aku jawab acuh x acuh..

"orang kena bakar jadik abu lah"

pastu dia tanya lagi (mmg kebiasaan dia macam tu)..

"abu tu ape kak?"

mmg malas betullah nak terangkan kali ni..so aku jawablah

"abu tu kawan ali"..

n then,,aku mmg x tahan betullah nak gelak,adli dah pandang aku gelak gelak je...last2,,aku gelak kuat kuat...



pastu,,jiji pandang aku dengan pandangan yang "slek"..dia cakap

"jangan main main ea!"


aku apa lagi,,terus ketawa lagi kuat lah..



ade pulak budak kecik boleh cakap macam tu..dia macam betul2 nak tau lah ape yang jadik bile orang di bakar,,n ape abu tu..

x leh blah betullah adik aku sorang ni...haddoooiii!!!

No comments: