Tuesday, August 2, 2011

kenangan EXPERIMENT 5

hello bloggie..hari ni, aku tibe2 tertengok balik semua video2 yang batchmate aku buat dulu..masa sahur perdana, masa sumbangsih, kenangan FYSS, n macam2 lagilah..haha, gilalah zaman sekolah dulu..

bila tengok balik video2 ni, aku terus teringat zaman x matang aku..walaupun sekarang pun x matang lagi, tapi rasanya masa sains johor dulu lagi x matang...

haishh,,dah nak dekat 3 tahun aku tinggalkan sains johor..yang banyak sangat bagi memori kat aku..terlampau banyak..aku pernah rasa yang aku x nak tinggalkan sains johor..aku sayang sangat kat sains johor,,tapi satu peristiwa ni yang buat aku rasa dah x de perasaan kat sains johor..peristiwa yang betul2 buat aku rasa terkilan..

disebabkan tindakan aku yang terlampau rebellious jugak,,peristiwa ni terjadi kat aku..aishh,!kalau lah boleh undur mase, aku x nak buat dah..even x besar mane, tapi still bagi effect sangat kat aku...

oklah,nak share beberape video yang bawak aku ke zaman form 5 dulu..zaman EXPERIMENT 5..


:: mengimbau kenangan EXPERIMENT 5 sebagai FYSS ::


:: video mase sahur perdana 1 ::


:: video mase sumbangsih-experiment 5 sumbang langsir- ::



:: video seram sahur perdana II ::

ade lagi satu video..pasal kehidupan sorang batchmate aku dari form 1 sampai  form 5..tapi x dapat tunjuk plak..video EXPERIMENT 5 tajuk dia..

haih,,tiba tiba,aku jadi rindu kat zaman sekolah..n aku rindu nak dapat handset yang amat bermakna tu balik =( cikgu basir,,,cikgu basir...

No comments: