Sunday, July 10, 2011

kenapa najib berucap macam tu!

hello bloggie...juz a short entry...

tadi,,ada tengok buletin utama ,,n nampak DS Najib berucap...detail tempat,,tujuan perhimpunan,,sape yang datang..aku dah lupe..sini artikel penuh ucapan DS Najib tadi...yang aku nak tekankan kat sini,,ramai yang persoalkan kenapa najib berucap dengan memburukkan nama DS Anwar Ibrahim depan 6000 orang..

n bile ucapan die mendapat sambutan semua orang yang hadir ke perhimpunan tu,,menimbulkan rasa tidak puas hati sesetengah kawan aku di facebook mahupun di twitter...kenapa perlu Najib memburukkan orang lain di hadapan khalayak ramai...dia kan seorang perdana menteri??

di sini,,aku nak tegaskan..jangan cepat sangat melatah guys...contohi najib yang x cepat melatah walaupun BERSIH 2.0 mencalarkan imej n nama baik dia sekarang nie..Najib tetap senyum,,tenang je muka dia..cuba bandingkan muka senyum dia dengan muka berkerut Anwar..



okay,,back to the topic,,dulu,banyak perhimpunan zaman Pak Lah...pak lah x melawan..dia diam je...pastu,,ape yang terjadi??orang pijak kepala dia...n sekarang ni,,x kan nak biarkan pisang berbuah dua kali??

Najib x pernah berucap penuh beremosi macam malam tadi...try bace artikel nie..Najib perlu bercakap sedemikian supaya rakyat x terus terpedaya dengan pembohongan Anwar...jangan cepat sgt melatah..jangan terus judge sesuatu benda kalau x selidik dalam2..

aku maybe bias kat sebelah pihak..dan aku rase,,aku bias kat pihak yang betul...tapi,,kalau kerajaan buat salah,aku tetap benci n kalau pembangkang ada betulnye,,mungkin aku akan fikirkan balik...kerajaan x selalunya betul n pembangkang x selalunya salah...

aku ni pun bukan nya mahir sangat bab politik2 ni..awin lagi terror kot..cume,,yang aku tulis nie,,pendapat aku yang aku rasa,,ade betulnya..seperti yang selalu aku cakap,,setiap orang ada pendapat masing2...utnuk menghsilkan sesuatu pendapat,,buat penilaian dari setiap sudut..

*aku rase,,lepas jadik pengulas MAHARAJA LAWAK,,sekrang ni aku boleh jadik pengulas politik plak..

oklah,,tu je nak cakap..annyong bloggie..

No comments: