Saturday, July 2, 2011

hari yang bosan -_-"

hello bloggie...semalam aku tdo 5 pagi..ni sume sebab sepah..aku tengok GELAK KHAS kat u-tube,,gelak samapi rase x mengantuk n sampai jah tension ngan aku...that's why lah aku bangun pkul 12 hari nie..bangun2,,sume housemate x de..dyorang sume pegi buat medical check-up untuk junior..yup,,hari ni junior kitorang datang...kitorang dah x jadik paling mude lagi..sedih2!!!n lepas ni,,dah x merase lah duduk kat BLT yang best tu lagi...best lah sangat...

malam ni,,plan nak pegi tengok movie SEKALI LAGI yang ade lisa surihani ngan shaheizy sam...mule2 memang x nak tengok...takut citer die membosankan macam CUN ngan ape eak..entah,,lupe plak tajuk die...cite cinta yang amat common..kalau macam NUR KASIH boleh diterime lagilah...

tapi,,lepas bace review yang cik epal buat,,rase macam best plak citer tu..dia kate,,susah nak bagi 3 star ke atas untuk citer melayu,,tapi citer ni die bagi 4 star...maybe die bias kot sebab die dapat tengok citer ni sekali ngan watak utama (lisa ngan shaheizy)...dapat special tiket kan..so,,maybe keterujaan die tu membuatkan die seronok tengok citer tu...tapi x taulah..juz pendapat aku..papepun,,tengoklah dulu...

ni pun x taulah dapat tiket ke x..maybe tiket habis..kalau macam tu,,kena tuka plan lah..tengok transformer plak...tapi aku agak x berminat nak tengok citer ni sebab aku x follow dari awal..takut x paham citer...lagipun aku bukannye suka sangat citer2 action nie..KL GANGSTER tu pun sebab ade zizan ngan syamsul..kalau x ,,mmg x lah aku nak tengok..aku rase sakit lah...even tranformer tu robot,,tapi still aku akan rase sakit!!!

hari ni,,aku boleh dikatekan berpuase...x makan pape dari pagi tadi..minum pun x..malas punya psal..aku bosan sangat hari ni,,mulenya malas nak update blog,,tapi disebabkan kebosanan yang melampau,,aku tulis lah kat blog yang aku bosan...SEMUA video SEPAH, JOZAN ngan NABIL dah habis tengok..nak buat ape lagi skarang ni??ni yang aku x sabar nak pegi lecture ni..tapi bile teringatkan balik lecture theater kitorang nanti RLT,,hancur semangat aku..haishh,,junior2..napelah korang datang kan =(

oklah,,sampai sini jelah..nak masak megi goreng sekarang nie...dah kebulur sangat ni..sebelum benti,,nak cakap..AKU SUKE SEPAH SANGAT2!!!sebab buat aku gelak x ingat dunia semalam..lame dah x gelak macam tu....suke perasaan lepas gelak tu..rase puas!!oklah,,annyong bloggie..minggu depan baru aku update lagi..bye2..

No comments: