Saturday, June 25, 2011

zizan kena mintak maaf kat fans!!

hello bloggie...hahahhha =D kelaka pon ada bila bace tajuk post hari nie...yelah,,aku kan sewel sejak semalam...masih x leh terima kenyataan!!muahahaha...

knape aku tulis pasal ni??sebab,,ZIZAN meniumbulkan banyak persoalan kat aku!!dengan tweet n status fb yang amat EMO,,aku jadik geram,,sebab nak taw kenape dia emo!!aku kan dah x betul...so biarkanlah aku nak rasa x puas hati kat zizan eak..antaranya status nie..

faried abdullah tu busu aku..haha

semua orang pun tanya kat zizan ape yang jadik...ape yang buat aku lagi bengang,,sebelum ni,,byk dah post2 dia yang emo...ini menunjukkan yang ZIZAN tu memang seorang yang EMO!

n lagi satu sebab dia kena mintak maaf,,sebab dia buat muka sedih masa SEPAH jadik juara hari tu...secara x langsung,,aku pun jadik sedih sgt2 sebab JOZAN  x menang!!!

bengonglah post kali nie...tapi aku mmg x puas hati ngan zizan!!n status FB dye yang kat atas tu,,aku assume,,dye tengah gaduh ngan JOHAN!!

oklah,,anis ayishah nak sambung study...benda nie juz nak hilangkan ngantuk je...annyong!!


2 comments:

hani raihan said...

anis, die dh delete ke?

anis ayishah said...

@hani raihan..agaknyelah dia dah delete...hehe =) nasib smpt snap...