Sunday, June 5, 2011

ulasan maharaja lawak minggu 10..kesian jozan :(

hello bloggie,,hampir seminggu aku x dapat tulis apa2..banyak nak tulis,,banyak nak cakap..tapi mood tu dah x de...aku nak buat ulasan ML je hari nie..esok aku citer pasal TAKUYA KIMURA n KENJI SAKAGUCHI ea..hero baru dalam hidup aku!!hehe~

btw,,ak x dapat tengok ML live kali ni,,sebab aku balik rumah,,n tiket balik bp kena tunda 1 jam sebab dah penuh..geram betul..aku dapat tengok penyingkiran je..n bile tau jozan dapat bottom 3!!menjerit aku kat rumah..rasanya dah cakap pasal ni kan..tapi yang penting,,memang aku x sangka sangat2..lagi sedih bila zizan buat muka ketat gila..tau x muka ketat tu cam ne??muka sedih+x puas hati+x dpt terima hakikat..cam tulah..johan steady je....kesian sgt kat dyorang..mesti budak dua tu x sangka yang dyorang akan tersenarai dalam bottom 3..

nilah muka ketat zizan tu..terima hakikat ye zizan.. :)

first,,group jozan..overall,,bagi aku..dyorang punya persembahan minggu ni bolehlah..macam x byk sgt punchline selain gaya dyorang yg agak terover tu..mmg patut pon dyorang tersenarai dalam bottom 3..hope sesangat dyorang dpt buat yg terbaik nanti..macam mase minggu mail lambung,,ubat bius doctor,,yusof haslam..good luck ye jozan!!


then,,jambu...at first,,rase persembahan dyorang amat annoying!!bertemakan si pekak dan si buta..dyorang punya "aaaaa!!!!!!!" tu sakit kat telinga jugak lah...tapi,,bile lama2,,penonton kat penang pon bagi respons yg amat memberangsangkan,,aku rasa persembahan dyorang tu lawak pulak..n lama2,,tersuka pulak..tapi aku x delah suka sgt,,sebab setiap minggu,,lawak dyorang tu bertemakan lawak bodoh yang entah pape.. sorrylah,,tapi aku mmg x berapa gemar ngan kumpulan ni..


kumpulan sepah plak,,aku rasa malam ni dyorang terbaik!!!x berhenti ketawa dari awal sampai akhir..punchline banyak,,gaya muka syuib memang x leh blah,,jepp yang x boleh nak tahan gelak dari awal sampai akhir,,mamat yang dengan selambanya cium kepala syuib,,banyak spontan...aku rasa,,ini antara persembahan sepah yang terbaik..aku suke lawak dyorang kali nie... dyorang banyak buat lawak berkaitan ngan kehidupan orang melayu,,..good job sepah!!sekarang aku dah tuka,,aku nak dyorang jadi MAHARAJA LAWAK..n bagi jozan lah no 2..sorang still dapat 100 000 kan..fair lah tu...


nabil plak,,i hope...u can do better for next week..don't be the next amir please!!3 minggu pertama ko best what..nape makin lama makin jadi cam ni??please!!wake up nabil!!!

oklah,,sampai sini je ulasan maharaja lawak minggu nie..overall,,aku puas hati dengan persembahan dyorang..ranking aku,,sepah,jambu,jozan,nabil n R2...2 minggu lagi final maharaja lawak kat johor..so orang johor!!bagi support yg kaw2 punya ea..

btw,,lagu baru lena dah kuar..aku suka lagu tu..x bias ea..aku memang suka lagu tu..lagu yang lain aku belum denga lagi..oklah,,bubbye!!







No comments: