Friday, June 24, 2011

maharaja lawak dah habis..SEPAH menang!!jozan kalah =(

hello bloggie....aku x tau lah nak rasa happy ke nak rasa sedih...sebab aku patut happy: 1st sepah menang..dyorang salah satu group favourite aku jugak...aku follow dyorang dari raja lawak dulu..n malam ni,,persembahan diorang memang terbaik!!!persembahan terbaik antara yang terbaik...juri pun suka sangat ngan diorang...audience mmg bagi support kaw2 punya lah..nampak adlin aman ramli yang muka garang tu ketawa x igt dunia,,mmg nampak sangat lawak dyorang tu BEST!!!congratz sepah..n secara x rasminya,,ramai kawan aku yang umumkan,,,besok johor cuti!!!suka hati dyorang je....padahal esok memang cuti pun!!


paling x leh blah,,ayah aku ngan pak itam aku yang mmg anti-jozan tu terus mesej aku...antara sms yang agak membengangkan aku "hai nis,,,kalah ke??"..ayah aku plak,,terus call aku!!!ketawakan aku plak tu....geram sungguh rasa!!!nasib lah aku x balik kampung..mmg bercadang nak tengok sama2 ngan pak itam kat screen besar tu...kalau x,,mesti dyorang bahan aku.. =(

aku paling suka part dyorang diumumkan juara  (tolak tepi muka zizan yang agak ketat tu!!)..mamat terus pergi kat parents/fans dia..sampai RELA ke sape entah,,kena tenangkan dia...siti sarah sampai nanges..syuib terduduk...pastu,,syuib ngan jep peluk!!aghhh..bayangkan ea,,dyorang yang dulu kerja pun x tentu arah,,masuk raja lawak n finally jadi champion MAHARAJA LAWAK plak tu!!banggenye kalau aku jadi dyorang..jep plak,,masa dia pakai baju kuning tu,,nampak hansem sikit..hehe~



tapi,,apa yang buat aku agak sedih malam ni,,maharaja lawak dah habis..pas ni dah x de maharaja lawak..satu rancangan yang dapat rating tertinggi dalam sejarah!!..aku nak tengok apa??jumaat malam nampaknya aku kena study lah..n aku kena tunaikan janji aku,,lepas maharaja lawak habis je,,aku mmg kena study!!bayar balik masa study aku yang dah burn tu!!

second,,aku sedih sebab zizan buat muka sedih!!mesti dia kecewa gila kan..dah 2 kali dia x dapat jadi champion...masa raja lawak dulu pun,,dia kalah ngan yus..padahal dia peserta favourite kot!!..aku x berapa kesah sebenarnye bila jozan dapat no2,,(sebab dyorang dah famous kan)..tapi bila zizan buat muka cam tu,,sedih plak aku!!uwaaa!!!!nak nanges...=( tapi credit to johan lah sebab still dapat senyum!! btw,,congratz jozan sebab 2 minggu sebelum ni,,korang mmg best giler!!! "rumah kita ada anjing jer~"


ermm,,x nak tulis panjang2 sangat lah...x de mood..sebab ngantuk.. sebelum tu,,aku nak bagi link semua video2 sepah!!n video dyorang diumukan juara...congratzzz SEPAH!!!thanx sebab korang menang..bangge sangat ni!!! aghhhh!!sedih pon ade!!!aghh,,x tawlah nak rasa apa.. lame lame,,sedih+bangga=x de prasaan..buhsan sungguh!!


persembahan 1st dyorang

2nd show..dafi datang!!!thx dafi..hansome malam ni!!

epic gile masa nie...congratz sepah=(

oklah,,aku dah x sedih..sebab baru lepas bace status zizan kat fb (cam saiko plak aku nih!!)..perbezaan antara jozan ngan sepah jauh kot..oklah tu..no2 pun ok what!!


tapi mati lagi sekali mood aku..twitter dia ke arah emo plak!!mmg nak kena penampar lah..lek r zizan!!!!ko dh femes kot!!sedihnya akuuu!!(serius aku dah x betul!!)





harap,,besok,,bile bangun pagi..aku dah jadi kembali normal...dah x sewel macam malam ni...(aku still dalam mood sedih!!) uwwaaaa!!!!



oklah,,jumpa lagi raja lawak tahun depan..hope jozan still jadi pengacara..kalau x ,,aku x nak tengok... mogok jozan!!annyongg!!!



No comments: