Friday, June 24, 2011

jiji,,congratz!!

hello bloggie...hari ni hari terbuka sekolah jiji..sebelum ni,,aku tanya dia."jiji dapat nombor bape??"..pastu dia cakap no 6,,pastu tuka no 2 plak...rupe2 nya,,dia dapat no 11..cesss,,menipu aku je kejenye...

jiji ni daya saing dia tinggi tau..macam akulah..masa math dia dapat B,,dia mmg x puas hati gila..sebab dia kata soalan semua dia boleh jawab..bila mak aku cek balik,,rupa2 nya dia dapat 100..cikgu dia lupa nak tanda kertas belakang sekali...

pastu,,sekarang ni,,bila dia dapat taw dia no 11,,mesti dia sedih..tapi oklah tu jiji...no 11 dari seratus lebih orang...dulu akak selalu dapat no 1 sebab classmate akak 23 org je..yelah,,sekolah pedalaman kan..sekarang sekolah jiji kan ramai murid..congratz kat jiji...

sebenarnye,,subject yang jatuhkan ranking dia pendidikan seni,,ade ke patut dia dapat 40% je..yang lain dah okay..dapat A..tapi sampai je PS,,terus dpat C..dia memang x de gene kreatif aku...maybe aku dah ambik sume gene kreatif tu kot!!!hahahhaha~perasan sungguh..

papepun,,congratz jiji!!jangan malas2 lagi...n jadiklah kreatif macam akak ni.. =)










adli plak,,sentiasa steady ngan keputusan dia yang cool je tu..tapi ada something dalam adli yang x de kat jiji...adli ni rasional,,penyabar..x cam jiji..yang asyik nak nanges je tu..


oklah,,aku nak main basikal ngan tasya ...n dia nak blanje aku roti canai..annyong!!!

No comments: