Friday, June 3, 2011

i'm back

hello bloggie..actually,,aku baru sampai rumah pukul 11 tadi..mata dah mengantuk sesangat ni..tapi aku x puas hati sebab aku x dapat tengok maharaja lawak malam ni..tket bp habis plak..terpakse tunggu satu jam kat terminat BTS tu..geramnyer!!!

aku sempat tengok part penyingkiran je..n amat amat amat sedih plus terkejut bile jozan jadi one of bottom 3..denga citer,,respond penonoton x memberangsangkan,,n dyorang punya lawak x lawak...tapi aku belum tengok lagi...selagi aku x tengok,,aku x nak tidur!!!

n hepi sebab denga citer jugak,,sepah terbaik..papepun,,aku nak pi tengok video dyorang ni...

btw,,baru terbaca news pasal daesung..ok,,for those fanatics!!tolong guna otak kalau nak back up sangat idol korang tue...jangan cakap ikut perasaan fanatics korang yang tah pape tue..aku minat big bang..aku minat daesung,,tapi bile dia dah buat kes macam ni,,n bile dia x nak mintak maaf kat ahli keluarga mangsa,,memang x bermoral sangatlah perangai dia tu..n for those stupid vip,,imagine lah mcam mane bila korang kehilangan orang yang tersayang!!jangan senang2 nak back up orang yang bersalah n salahkan ahli keluarga mangsa hanya kerana dyorang nak daesung sendiri yang mintak maaf..aku benci lah korang kalau mcam nilah tahap fanatics korang,,membetulkan apa yang salah!!..for those crazy fan girls,,i really2 hate you!!buat statement macam tuhan x kurniakan otak untuk berfikir!

ok,,annyong!!!!

No comments: