Saturday, May 21, 2011

ulasan maharaja lawak minggu 8 (favourite group)

hello bloggie,,macam biasa,,aku akan buat ulasan sikit pasal maharaja lawak,,haishh!!tetiba awin nie kacau...geram plak aku!!! boleh dia gelak plak..

okay,,first jozan...malam nie jozan best gila!!!terbaiklah...aku suka gila n housemate aku gelak macam orang gila dah...lawak pasal doktor..memang best lah...aku harap sangat dyorang menang maharaja lawak..tolonglah menang!!!jangan bagi jambu dapat 300 000 tu..haha


then,,nabil..kitorang satu rumah suka je lawak nabil..agak kuat jugaklah kitorang ketawa kat rumah tu...tapi,,overall,,ni bukan persembahan terbaik dia lah..n dia salah sorang bottom 3..agak sedih jugaklah,,sebab dia pon salah satu favourite aku jugak..lagi sedih bila ahmad idham cakap "patutnya nabil keluar je minggu depan"..dahlah nabil makin handsome..hehe..


pastu jambu..malam ni dyorang x dapat lah buat aku gelak sangat...bolehlah lawak robot n proffessor tu..cuma aku rasa ni bukan persembahan terbaik dyorang je..n geli plak tengok yus tertonggek tonggek macam tu...kalau ikut ranking aku,,dyorang maybe no4 kot..after jozan,,nabil n sepah...


R2 dapat masuk balik lepas 5 minggu kat dunia luar..nasib baiklah amir x masuk balik.."i'm sorry amir"..hang x cukup kuat nak masuk balik...tapi agak berbaloilah R2 dapat masuk balik...sebab dyorang minggu ni agak lawak n ketawa jugaklah aku..lawak pasal orang gila ngan orang waras..best lah jugak walaupun lawak da ada yang dah pernah denga...


last but not least,,sepah..aku nak cakap,,SEPAH BEST OF THE BEST malam nie..cam ni lah orang johor,,hehe~bangge plak aku...tapi seriously lawak dyorang menjadi lah...ketawa x berhenti,,ade je punchline..setiap punchline menjadi...terbaiklah!!!!suke sangat.. :)


oklah,,ulasan sampai kat sini je..overall,,suka sangat persembahan minggu nie..harap minggu depan pon best macam yang minggu nie..n jozan jangan x best ye minggu depan...aku dahlah suka korang,,tapi apapun,,puas hati sangat..thanx buat hari aku hari ni pnuh ngan gelak..tapi lamanya nak menunggu jumaat minggu depan.. :(

okay,,annyong!!!





2 comments:

Bella One ♥ said...

best kan lawak2 dorang?
penat asyik gelak je.
cuma man je tak best and memang patut die tersingkir (ayat agak kejam)

hehehe ~

jom singgah blog bella pulak.

anis ayishah said...

hai bella..dah singgah dah tadi..cantiklah blog..n ada jumpa certain widget kat blog bella..so,,terus letak kat blog sendiri.. :)