Monday, May 16, 2011

review movie priest

hello bloggie,,semalam aku tengok citer priest ngan housemate aku..yelah,,sebab besoknye cuti wesak kan..


okay,,tengok dye punya gambar..aku rasa "cerita nie macam bukan ke arah cerita2 seram"..tapi benda tu sebaliknya..so,,masa tengah tengok cerita tu,,banyak benda2 yang membuat aku terkejut n buat aku menjerit,,so aku ambik keputusan untuk melelapkan mata dan akhirnya aku tertidur...memang aku nak buat sikit2 ulasan untuk cerita nie bile balik rumah,,tapi nak buat cam mane..hampir 3/4 citer aku tidur kot..

tapi mengikut kata sarah,,kalau nak bagi star la kat citer tu,,x de star pon nak bagi..sebab dia dah boleh agak apa yang akan berlaku seterusnya..so,,secara konklusinya..cerita ni x delah best sangat ye..n salah satu cerita yang aku tidur kat cinema..

okay,,nak gi tesco...beli barang rumah..annyong!!

No comments: