Friday, May 27, 2011

review maharaja lawak minggu 9 n nak mintak maaf..

hello,,malam tadi internet merajuk ngan rumah kitorang,,so x dapat buat live review pasal maharaja lawak...bagi aku lah,,maharaja lawak malam tadi agak bosan..mase ahmad idham umumkan yang minggu nie bakal ada pelawak lain datang utk buat lawak ngan dyorang,,aku dah agak dah..mesti bende nie nanti jadi x best..sebab aku suka dyorang yang original..bukan dengan tambahan mana2 orang...n maybe aku x de mood nak tengok ML lagi kot,,sebab aku masih demam shahir..haahhh!!!aku nak tengok karak lagi...cerita yang x menyeramkan tapi aku amat teruja sebab ada shahir..aku rase lah kan,,shahir ni memang serba boleh..even dia pelakon baru,,tapi oklah lakonan dia..kalaulah aku follow shahir dari af8 dulu,,mesti aku lagi fanatik kat dia kan...sampaikan aku termimipi dia malam tadi..shahir jadi pemandu aku n kitorang terlibat dalam satu kemalangan jalan raya...aku selamat tapi shahir hilang ingatan..aku suka gila,,sebab ingatan dia kat rozita che wan pon hilang sekali..muahahaha!!gelak jahat...

oklah..banyak lak merepek..sambung pasal ML malam tadi ye..macam yang aku cakap tadi,,malam tadi semua macam x menjadi..my favourite,,sape lagi kalau bukan jozan kan,,pon aku rasa macam hambar je..tapi aku rasa,,urat ketawa aku malam tadi memang agak x bersambung..sebab bila aku bace review ML malam tadi,,banyak yang tulis jozan best..n bile aku bukak page jozan maharaja lawak kat fb,,ramai yang puji persembahan dyorang..so aku pon x paham..maybe aku kena tengok balik kot..


yang lain,,malas plak aku nak ulas..semua suam2 kuku je..banyak lagi aku nak cakap..tadi AC ade buat announcement,,ML akan extend lagi 3 minggu...thanx sgt2 kat astro..korang memang mesra penonton lah..cume bab korang tukar ML dari astro prima ke astro warna je x brape nak mesra penonton...

tetiba mood nak menulis dah mati sebab ada orang hilangkan mood..cam ne nie..tapi benda yang aku nak tulis sangat2 belum habis tulis...oklah,,aku akan teruskan gak..sebelum tue,,aku nak tulis..beb!!x perlulah nak sentiasa jerit2 kan..annoying lah...

malam tadi kan agak bosan masa kitorang tengok ML...pastu awin cakap.."maybe sebab x ramai orang datang rumah kot.."..memang pun,,malam tadi x de sorang pon pengunjung datang rumah kitorang..adekah disebabkan status aku kat twitter yang berbunyi "aku memang suke sangat sebab malam jumaat ni ramai nak datang rumah aku,,datang lah..aku memang suka"..memang ayat tu ayat sindiran pon..but,,min kalau ko terbaca status aku yang tu,,bnde tu bukan ditujukan kat ko n the gang ea..masa korang datang rumah aku minggu yang lepas tu..secara jujurnya aku memang suka..ni bukan sarkastik ea..ni memang jujur..tapi bila ada beberapa orang lagi yang nak buat cam tu,,tambah2 bila orang tu x berapa nak ngam ngan aku,,aku memang agak x suka ya..bnde tu akan mematikan mood aku nk tengok...so,,status tu ditujukan kepada manusia yang tersebut...

tapi,,aku ni kalau buat something mmg x pernah fikir semua orang...yang aku fikir ,,diri aku je..aku x sedar maybe ade housmate ak yang ngam dengan orang ni,,tapi bukan dengan orang tu...sebelum nie,,status tu memang ada niat nak suruh orang tu terasa...tapi bila fikir balik..i'm really regret it..nak delete pon x guna sebab ramai dah terbaca..ak memang x ramai followers pon tapi erin ada retweet bnda tu,,so maybe ada orang yang terasa ngan status tu...so,,officially,,aku mintak maaf sangat2..i'm not a perfect person..

sorry ye kengkawan :(

oklah,,sampai sini je..tapi aku rasa betul gak cakap awin,,lagi ramai,,lagi meriah,,lagi betslah tengok ML kan..sebab minggu lepas,,banyak review cakap x berapa lawak,,tapi minggu lepas aku rasa amat best.. :)

No comments: