Sunday, May 15, 2011

dah balik ipoh!!

hello bloggie..aku dah sampai ipoh nie..dalam pkul 5 ptg tadi aku sampai ipoh..alhamdulillah,,aku selamat sampai ke ipoh gak akhirnya...at first,,memang aku x de rase sedih pon..ak x rase homesick..n aku balik ipoh nie dengan hati yang rela...x delah rasa berat hati sangat nak balik ipoh..x macm selalu..

tapi itu hanya untuku sementara..perasaan tu ada sampai waktu malam je...lain lah sekarang nie..jam menunjukkan pukul 11.43 malam n aku rasa nak balik rumah sekarang!!! nak kata homesick??yup,,perasaan tu dah datang..boleh x aku nak sambung cuti..aku semakin bosan lah..

bosan datang dan datang dan datang...aku rindu suasana rumah kat kampung..aku rindu family aku..aku rindu buluk..aku malas nak belajar esok..aku semakin bosan dan bosan dan bosan dan bosan!!!

perlu ke aku mendengar je??aku bosan lah..tau x aku bosan..post nie ke arah emo ke??aku x nak ada satu pon post emo..tapi nak buat cam ne..kadang2 pon aku boleh hilang kesabaran kan...anis tengah emo ke??yup!!itu jawapannye..sebab aku nak balik sangat sekrang...plzz mase..patah balik..!! aku rindu rumah...

even kat rumah aku nie selalu je bersendirian,,but i think,its a lot better..than just be a listener!!sorry teremo!!maybe sebab aku x suke kot bile x bercakap bile ade orang lain yang bercakap...

i am homesick!!

No comments: