Sunday, May 29, 2011

asada ryutaro vs yamato (team medical dragon vs pride)

hello bloggie,,hari ni aku nak buat post pasal asada ryutaro or yamato..juz gamba je kot..asada ryutaro is his character in team medical dragon n yamato is his character in pride..jom knal ngan asada ryutaro dulu ea...

ASADA RYUTARO



asada dia x banyak senyum,,suka pakai baju hitam,,serious sangat!!utamakan patient,,x kesah ngan professor hospital,,buat ikut suka hati dia n ape yang dia rase betul,,macam bukan kaki perempuan!! team spirit tinggi,,percaya dengan kebolehan org lain,,suka naikkan semangat org...









during his operation...

okay,,dalam team medical dragon,,ade sorang nie muka dia cam harry potter..name dia dalam tu ijyuiin n dia merupakan first assistant!!


n salah sorang doc dalam drama tu,,muka dia ala2 din..din batchmate rcmp 10/15..cube tengok muka dia betul2..sarah yang mula perasan..macam muka adi putra pon ade gak..nama dia dalam citer tu kirishima..


YAMATO

aku baru tengok citer pride ni..sebab utama aku tengok citer ni ialah asada!!dalam citer pride ni,,dia supporting actor je..bukan main actor pon..tapi character dia mmg lain sgt..memandangkan aku belum habis tengok citer pride,,so first impression aku kat yamato,,ade team spirit..kawan yang sangat baik..kaki perempuan!!!otak gila2 n lain sangat ngan character asada..smart sgt2,,x delah pakai baju hitam je..hero citer ni plak,,biasa je..yamato/asada lagi handsome..



muka n gaya rambut dia still sama macam asada ..




ade jugakalah serious dia dalam nie..tapi maybe 10% je kot..





dalam cerita pride,,hero dia kejap hansome..kejap x handsome..kejap2 nampak macam tue...ce tengok gba nie..tapi aku still suka dia sebab character yang dia bawak tu......



overall,citer pride ni agak best jugak...x delah anime sangat...tapi team medical dragon memang best of the best!!!x de yang leh ganti...n i'm waiting for TMD 4!!!

last but not least...aku ade buat satu gamba special..baik punya!!!

yamato vs asada..which one suit him better??
(right click for a better view )


okay,,sampai sini je..!!! btw,,aku yang crope sendiri gba2 nie by using screen snapper!!its really awesome..love screen snapper!!!annyonggg!!!!


4 comments:

Anonymous said...

hah!!comel o0o0 asda dlm pride...
hero cte pride ni lg femes dr asda bile kt jepun..n xceli,die lg hensem dr asada..try goog pic die..die femes gak laa,tp aku lupe laa name pnuh die ape...
p/s:cube teka aku sape??

anis ayishah said...

nabilah husna sememangnye pengomen yang setia!!!btw,,aku dah pon suka hero citer ti...takuya kimura <3 LOL~lots of love~

Anonymous said...

nt klau ada team medical dragon jgn lupa bg link dy ke.. atau post je terus episod2 dy.. klau x keberatan la... makasih...

Anonymous said...

team medical dragon 4 nt klau boleh post la kat sini... klau boleh la..