Saturday, May 7, 2011

aku nie tue sangat ke?

hello bloggie,,macam yang aku cakap semalam,,aku jage nenek aku seharian..

so,,post kali nie aku nak citer sket la pasal makcik sebelah katil nenek aku tue..name dye..[....]

ape eak...

[......]

lupelah...x pelah,,x kesahlah tue..dye pon x de kaitan ngan hidup aku lepas nie..juz ape yang agak mengecewakan aku,,makcik nie mase tue dye teka umur aku...dye kate "adik nie ade x dalam umur 21 tahun??"..what???sedihnyer aku...

aku cter la kat mak aku..dye ketawekan je..sedihnye aku...aku nie nampak tue sangat ke??even dye terlebih teka umur aku sebanyak 1 tahun 6 bulan,,aku tetap sedih...

kalau orang tanye,,aku still cakap umur aku 19 tahun taw,,sebab blom spi lagi burfday aku..

tapi makcik nie dah menganggap aku dlm linkungan 20-an..

hari nie plak,,ade sorang pakcik cina yang tengah pasang mozack kat umah aku nie teka gak umur kau.."hey,,u tingkatan bape r??"

wah,,bile denga je dye cakap cam tue..aku gelak gelak gelak....

gembirenye aku,,ade gak orang yang still anggap aku ni tingkatan lagi...bile aku cakap aku dah 20,,dye mcm tekejut..muahahaha!!sukenyer aku..

to that makcik,,i'm not that old..n plz call me "anak"..not "adik"..bcoz we have a big difference of age.. :)

No comments: