Friday, April 29, 2011

saye suke malam nie punye maharaja lawak..hehe

hello bloggie,,post aku asyek2 pasal maharaja lawak je kan..hehe,,maklumlah..tengah layan bende nie je kat rumah..hari nie ade royal wedding,,tengoklah jugak kat channel 707 tue,,tapi mate aku mmg x tahan lah bile tgok bnde yang formal..n aku bukan teruje nak kawen..lainlah housemate aku,,sume teruje gile..hahaha...maseng2 dah ade calon kan..hehe...

back to my bussiness,,maharaja lawak malam nie dimulekan dengan sumer yang bosan2..nabil pon agak bosan...kecewa sket lah aku,,sebab aku expect yg tgi kat dye..tapi cter dye panjang sangat...jambu plak.,,ok,,aku mmg mnat lawak dyorg..n mak aku ktawe macam nak apekan..so aku ketawe sekali lah...

malam nie,,ade tige bnde yang menyebabkan "tengok maharaja lawak x sebosan selalu"..malam nie,,,mak bapak aku x tdo awal...so,,dyorang tngok same2 ngan aku...aku suke bile tgok show yg memerlukan ketawe,,dyorang ade sekali..sebab dyorang ktawe over...so rase meriah sangat rumah...lagi2 bile ade ramai cousin aku balik..mmg lagi meriah lah..tue yang aku suke sangat..memang terbaik dari ladang lah...kalau tgok dengan adli agak bosan lah,,sebab dalam kpale otak dye just ade game,,,game n game...x de hiburan langsung...jiji pon boleh gelak2 jugak..dye nie jenis senyap la...

[HIGHLIGHT]...malam nie,,,paling best,,paling mantop,,paling terbaik... .[clap2!!!]...
...JOZAN n SEPAH!!!!tapi,,ranking parents aku...of koz SEPAH frst kan..tapi good job lah utk korang...mmg pecah perut ketawe tadi...aghh!!!akhirnye,,,urat ketawe aku bersambung balik...
aku suke gile lawak SEPAH mainkan name DAFI tue..bukan dyorang mainkan,,tapi mmg lawaklah..bile ingat balik pon rase nak ketawe je..JOZAN lak,,expresi muke zizan mmg superb la..dye nak tiru gaye saheizy sam..mmg jadiklah..suke sangat lawak tue...

okay...[SERIOUS MATTER]...aku spot something yang tidak enak..ermm...aku ptot biarkan n berkata "lantaklah" sebab aku maseh dalam mood cuti..aku x nak cuti aku dirosakkan..cume aku nak cter cket lah "adli slalu kacau jiji sampai nanges...slalunyer,,jiji akan diam sndiri n nanges tue x berlarutan..tapi kalau aku or ayah or mak masuk campur,,dengan try utk mmujuk jiji,,jiji akan jadi amat mengade ngade n menguatkan lagi volume tangisannnyer"..cerite nie ade kaitan ngan "something yang tidak enak itu"..renung2 kanlah...

aku x nak habeskan post nie ngan statement yang ke arah emo..BTW,,thx mak,,thx ayah..tengok same2 ML malam nie..mmg terbaik...nak cuti 2 bulan boleh x??malas nak mulekan study la..JOZAN,,SEPAH,,NABIL,,JAMBU...aku nak tgok korang kat final...tapi kesian kat NABIL,,dye sorang..susah cket nak carik idea..bak kate apek...korang TERBAIK..TERGANAS..TERBAIK...TERGANAS..TERBAIK..TERGANAS...thx buat aku pecah perut ari nie....!!!!![tabik!!!!!]

No comments: