Friday, April 8, 2011

jozan!!! warning for you...

hello bloggie,,baru2 nie,,satu rumah aku dah kene syndrome "raja lawak"...rumah aku nie ikut musim gak sebenanyer..maybe tgah musim semua orang nak ketawe kot...
awin kalau tgok mmg ktawe x igt dunie la!!! sampi x leh nak describe lah dye ktawe macam mane..
erin plak,,dye kate "suke ngan laki yang pandai buat lawak" (hajar kate "acap mesti tercalon kan")..haha~
yang len2 macam biase...
aku minat JOZAN!! suke sangat...NABIL,,SEPAH...sume aku suke...asal lawak dyorang jadi,,aku suke..
minggu lepas,,jozan hampeh cket lah..naseb ade nabil ngan sepah!!!dapatlah aku gelak siket..
minggu nie,,dyorang lawak...
aku suke lawak dyorng...
memang aku boleh ketawe!! lawak kan??sape x ketawe??
TAPI masalhnyer,,dyorg mnganjeng@mengajok orang...
n aku rase lawak dyorang tue,,same jerk...
lain taw kalau tgok lawak nabil or sepah...
ak x naklah satu hari nanti ,,orang menyampah ngan dyorang...
aku bukan nak kutuk ea..
ak juz harap,,dyorang akan buat PEMBAHARUAAN!!!
aku nie dahlah cepat bosan...
so,,sebagai mengahrgai fans yg setia macam aku nie,,so warning utk korg JOZAN,,
tolonglah buat something yang lain...
tapi ..den suko je lawok kome sume tu!!


bloggie,,satu lagi aku nak bg taw ko nie,,
AKU BOSAN SANGAT SEKARANG!!!!!
kitorang dah abes exam...
nak g bercuti hari isnin nie...
so,,sabtu ahad,,memang aku akan jadi manusia yang paling bosan dalam dunie!!!!
ap perlu aku buat nie??
tadi hajar ade ajar aku men gitar...
nampaknyer...hujung minggu nie!!! aku make sure,,ak dapat kalahkan sarah main gitar...
so,jah,,hajar ngan erin yang ade kat rumah same2 ngan aku nie,,
tahan jelah telinge korang ea...
peace (^^v)

1 comment:

yEen.... said...

aku dah memang TAHAN sejak malam td lagi!!!
hishh...telinga aku ni mmg diciptakan utk dgr ko maen gitar sepanjang hari taw x???..maen la dgn hati tenang ye???hahahahahhhah!