Sunday, April 24, 2011

i do admit that i'm wrong,,so forgive me!

hello bloggie..malam nie,,banyak perkare yang membuatkan aku x sedap hati..n punca utama kepada segala permasalahan hati aku nie ialah FACEBOOK,TWEETER n MESEJ!!okay,,aku dah banyak buat orang saket hati kat FACEBOOK n melalui mesej aku yang aku hantar..aku mengaku bersalah..tapi aku x nak bagi taw ape yang aku buat..cukuplah pengakuan aku yang ini..i'm sorry!!bnde nie yang buat aku x sedap hati selagi aku x luahkan..so,,lepas aku dah luahkan kat blog nie,,rase legalah sket..so,,kpd sesape yang ade terase,,termarah kat aku atas segala kate2 aku kat FACEBOOK or mesej,,so pliz forgive me..i'm just a normal human being yg x pnah lari dari masalah..pasal tweeter plak,,its just something yang x brape penting pown..aku nie terover kot!!ak kan over react..papepon,,thx bloggie!!

No comments: