Thursday, April 21, 2011

bestnyer kat rumah..aku x nak balik ipoh..

hello bloggie,,bangun je pagi (which is kol 10.30 pagi),,aku akan mengemas rumah..susun barang2 yang dah x tersusun,,maklumlah kan..adik2 aku sumer x matang2 lagi..(i miss my adik yang matang tue)...

then,,aku angkat baju,,jemur baju yang belum kering lagi n then lipat baju yang yang tadi tu dah kering..kadang2 aku tangguh je lipat baju nie,,maklumlah...banyak kot baju..adik2 aku nie mmg "rajin" sangat tuka2 baju nie...asal koto cket,,tukar..macm kakak dye lah..

pastu,,bile sumer kerja rumah dah habis,,aku bukak lah tv,,tengok citer ape yang patut..kalau bosan tgok tv ,,aku online..tapi skunk nie,,online lagi bosan dr tgok tv..habes sumer drama kat tv tue aku dah hafal...halimah jongang pon aku dah tgok..tapi aku tengok episod last plak tadi..sekarang nie drama yang aku suke "alang menanti malang" kat astro prima..sebab ade johan..tu yang aku suke..haha..

pastu,,tadi nie..aku baru habis tengok citer "lu pikirlah sendiri nabil" kat prima..nabil handsome weyh dalam tue...bestnye kalau dapat abang macm nabil kan..ade bnde yang aku nak quote dalam citer tue..tapi,,x pelah..

pastu,,sambung tgok citer "banyak songeh" kat astro warna..sanggup aku beli mustika taw sebab nak tengok maharaja lawak punya pasal...dalam cter banyak songeh tue,,nora danish jadik tomboy..bestlah tgok watak dye camtue..aku suke fasha sandha pon sebab watak dye yang tomboy dalam 9 september tue..so,,konklusinye,,kalau aku nak minat artis pompuan yang x bape aku nak minat,,dye kena pegang watak tomboy dlu kot..haha..

habis cter banyak songeh tue,,aku tgok diari AF plak..aku kan suke af..haha..setakat nie,,sume student dye bolehlah...n ape yang menerujekan aku ialah ade operasi gugur..its mean that,,mane2 plajar yang x tunjukkan prestasi yang bagus,,dye akan digugurkan dari akademi n digantikan dengan plajar baru..masalhnye sekarang,,ade sorang plajar baru tue,,name dye FIR..n hansome gle weyh..macam muke shahir..aku x penah lagi tgok konsert AF nie..,maybe x de lagi kot yang aku minat..aku juz tgok diari je,,sebab diari lagi best dari konsert..tapi kalau budak FIR tu masuk akademi,,aku tgok konsert dye..hahaha

kalau aku online ,,aku akan bukak fb (bnde wajib yang aku bukak)..n aku akan bukak fanpage jozan!!!!hahaha..my new obsession...seronok bace komen2 kat situe...sumer komen x matang punyer!!!mmg boleh buat aku gelak la kalau aku bosan..kalau ade yang mengutuk,,mesti ade yang membackup...(hancur bahase!!)..bab nie yang best kalau membace..mmg boleh buat tergelak sorang2 la..baru2 nie,,aku terbace komen sorang nie..ermm..x pelah..x sanggup aku nak tulis..

haishh..dah pkul 12 lebih,,sumer family aku dah tdo..n aku tgah tgok citer "darling" kat warna..plot cter macam dah menrik,,tapi aku germlah..dari awal sampai ke akhir,,dye cakap loghat..ak bkannye faham sangat kalau dyorang cakap loghat nie..haishhh!!!geram plak aku..cakap la bahasa yang normal..kita satu malaysia la...k monlah!!

okay,,dah cter pasal ape aku buat bile tgok tv ngan bile aku online kan..skunk aku nak citer plak ape yang aku buat waktu petang..petang je,,aku mesti tolong mak aku masak...tu jelah..aku tolong kemas2 je..aku x masak pon..aku x de keyakinan lagilah nak masak..aku sedih bile masakan aku tue x sedap..x kesahlah ade orang nak makan ke x...aku x kesah kalau x de orang makan..tapi aku kesah bile masakan aku tue,,rase x sedap kat lidah aku sendiri..down aku nanti..

malam,,aku akan tgok tv..bla..bla..bla...

best kan khidupan kat rumah...x yah nak fkir pasl study......tdo,,kemas rumah,,tgok tv,,online,,masak,,makan n tdo balik..bestnyer!!!!x nak balik..sakit hati pon jarang..biaselah kehidupan berkawan kan..banyak sangat sakit hatinyer..hehe..but,,i love all my frenz..aku x tawlah macam mane kehidupan aku kalau x de ropolzz!!!hehe :)

No comments: