Thursday, March 10, 2011

hikayat merong mahawangsa...4.5 STARS

hello..baru je lepas tengok citer HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA...setelah dipujuk rayu..akhirnyer kawan2 aku yang memang x suke tgok cter melayu tue temankan jugak...at first,,mmg mcm x de keinginan nak tengok..sebab aku rase cter tu cam cter lang buana je...tatu kat muka tue,,sebijik lah..haha...

Tapi,,for those yg x tgok lagi cter nie..mmg korg kne tgok sesangat!!!recommend sgt cter nie kat korang..its worth watching..x membazir duit korang..aku rase,,citer ni lagi berbaloi dr narnia yg aku bazirkan 20 ringgit tue..last2 tdo jugak..citer nie mmg best sangat...

vs

n,,i will definitely choose this MALAY CHRONICLES....guys,,,i think, its the best MALAY MOVIE ever...sblom nie..banyk dah KRU buat cter...such as DUYUNG,,CICAKMAN...sume dapat sambutan..tapi those movies x capai lagilah tahap kepuasan aku..but cter nie..aku tabik lah..maybe aku agak exaggerate tapi its just my opinion... kalau dalam bahasa korea..org cakap DAEBAKKK!!!!its mean TERBAIK!!!

The actors!!!i give u all 5 stars...especially the handsome prince,,MARCUS..n for the main actor..MERONG..u r awesome.....all the cast are the best...roomate aku mmg dah tergile-gilekan sgt lah si MARCUS tue...haishhh!!angau dah kawan aku nie..mmg ktorg overreact la mase MARCUS tu mati...macam dye plak watak utama...haha..yelah,,muke jambu kan..tapi sayang lah..dye dah berpunye...

aku x taw dyorg still couple lagi ke x..maybe its just an old photo..so,,roomate..u still have a chance...pintu still blom tertutup..haha..but,,ape yg penting sekarang,,AKU BANGGE GILE NGAN KRU...good job guys!!!korang dah buat aku rase bangge jadi orang MELAYU...bile tgok name2 team yang terlibat,,almost 80% orang MELAYU...i'm not try to being racist,,tapi yelah kan..jarang tengok orang MELAYU macam nie..bangge sangat2..tabiklah KRU..denga citer..UK ngan US pon dah beli citer nie??wah!!!makan besarlah kan korang.



keep up the good work guys..korg mmg TERBAIKLAH!!! 6 stars for KRU (bonus 1 star..haha) seriouslah..KRU kene blanje aku makan..pnat aku recommend citer nie kat satu MALAYSIA...tapi..for those MALAYSIAN yg mmg x suke sgt ngan citer MELAYU tue,,tgoklah cter nie..satu je spoiler..mase dalam wayang..aku dok sebelah budak2 yg memekak je..haishh..hilang mood aku sbyk 5%..

last but not least!!HMM TERBAIK!!!!

No comments: