Sunday, March 20, 2011

happy birthday erin

salam my blog..baru balik dri "birthday party"..
wahh!!!very kenyang la..memang terbaik la...
harge mmg x payah cakap lah kan..
tapi kesah pulak,,sekali sekala makan besar macam nie..
awin cakap "kite mmg dah mcam orang besar la kan..sambut birthday macam nie.."
..tapi besarlah sangat..x taw macam mane kat BC aka Black canyon tue...
memang huru hare la..dengan sudu terjatuhnyer,,bisingnyer,,sendawenyer,,tangan bersimpang siur lah..korek duit nak bayar la..
keismpulannyer,,bc tu memang kitorang yang punyer..haha :D
aku siap cakap kat erin lagi,,"ko jangan ek ek selame 2 hari,,membazir 27 rggt.."haha~
btw,,jgnlah sembelit plak kan ko sbb x ek ek 2 hari...
kih2..
n lepas balik dr BC je,,mood aku nak study mmg hilanglah.
tu yang terus online tue..tapi aku dah janji,,kol 12 nak tdo...
btw,,birthday girl semakin bahagie nampknyer ngan mozack kan..
mozack siap call lagi nak wish..
aku bukan apelah kan erin,,even dyorg x brape stuju ke ko "patah balik" ngan moz tue,,tapi aku macam tersuke plak..hehe :D terlari tajuk plak..
so,,tadi tu selingan je ea...
aku nak akhiri (skema gile..dah macam sarah dah)..dengan::
H.A.P.P.Y B.I.R.T.H.D.A.Y E.R.I.N
s.e.m.o.g.a l.e.b.i.h m.a.t.a.n.g
d.a.n d.a.p.a.t j.a.d.i d.o.c.t.o.r y.a.n.g. b.a.i.k.....

No comments: