Monday, February 7, 2011

sambal belacan??ikan kering??

salam..doctor ayishah kembali..ermm,,mcm mne eak nak mulekan..okalah,aku mulekan ngan ketidakfahaman aku..macam mane orang boleh makan bende yang BUSUK r??contohnye sambal belacan ngan ikan kering...aku akan jadi x selera bile atas meja makan tu ade due bende tu..ikan kering x pe lagi lah..tapi bau sambal belacan memang akan mematikan selera ak nak makan...so,,sblom makan,,aku akan make sure smabal balacan ngan ikan kering jauh dr pinggan aku..or aku akan hadang pandangan aku drpd due bende tu ngan botol kicap or cawan minum...
aku membesar kat kampung,,mmg dr keciklah mak bapak aku hidangkan due jenis makanan yang berbau busuk tue..tapi mmg spi skaranglah,,aku x boleh tolerate ngan bau die...tolonglah someone fahamkan aku knape rmi org ske mkn sambal blacan ngan ikan kering??


quote of the day:
The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will

No comments: